måndag 26 mars 2012

Tre frågor jag fick i helgen

Frågeställare: Simmar du mycket?
Jag: Nej ... Tycker du att jag har breda axlar eller?
Frågeställare: Jag tycker att du har snygga axlar. Snyggt breda!

Frågeställare: Kan du vara med i vårt fotbollslag och spela imorgon?
Jag: Jag är tyvärr upptagen. Dessutom kan jag inte spela fotboll.
Frågeställare: Du känns som en person som är bra på alla sporter!

Frågeställare: När sprang du Lidingöloppet?
Jag: Aldrig
Frågeställare: Va, har inte du gjort hela Klassikern?
Jag: Nej. Men jag har sprungit Lilla Lidingöloppet när jag var 10.

Det är intressant hur man skapar sitt personliga varumärke. Medvetet eller omedvetet.

Faktiskt varken simmare, fotbollsspelare eller långdistanslöpare. (Även om jag har tävlat i triathlon, tränat fotboll på Bosön och sprungit Tjejmilen...)
Hellre cyklist, beachspelare och skidåkare.

4 kommentarer:

Jojohanna sa...

Ja, it's all about branding! :) Tänk vilka positiva intryck du ändå har gjort på just de här personerna. Även om de inte var helt spot on kanske..

Katten sa...

Hehe, ungefär som när jag blev misstagen för en brasilianska :) Den där bilden på dig är så himla fin! (inte bara för att en bra fotograf tagit den, utan för att du som vanligt ser så sjukt fräsch och snygg ut!)

Erika sa...

Tack! :)

Marliina sa...

Jättefin bild! <3