lördag 17 mars 2012

Tema träningsvärk

Good gracious* vilken galen träningsvärk jag har i ryggen idag! Det kan bara komma från en enda källa - min Bodyrock-genomkörare igår. Jag älskar det! Men det var klart oväntat. Jag har generellt svårt att få träningsvärk - mina muskler har alltid återhämtat sig väldigt snabbt - och i synnerhet har jag svårt att få träningsvärk i ryggen. Jag har lite av en problemrygg (har skolios till exempel) och får oftare ont eller tröttont istället för regelrätt träningsvärk om jag tar i vilket är sjukt tråkigt. Om jag nu får något alls alltså. Men nu har jag vad som bara kan definieras som solklar träningsvärk i hela ryggen. Och den är inte nådig. Av ett hemmaträningspass! Måste dela ut bästa betyg till både Bodyrock och mig själv! Får ni också träningsvärk av Bodyrock?


Passar ju strålande att jag ska till Mio, Ekerö möbler, Ikea och några andra möbeljättar i dag, släpa hem en enorm lampa från mamma, investera i en slagborr och i största allmänhet göra lite av en home makeover hemma...

* Jag vet. Just nu heeelt insnöad på engelska uttryck av en viss sort

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Galen träningsvärk här också!
Riktigt skönt! :)