onsdag 28 mars 2012

Juiceverket & Mood Galleria

I dag hade jag äntligen tid att spana in nya gallerian Mood på lunchen. Ganska omtalat ställe... Jag var särskilt sugen på att testa Juiceverket eftersom jag har en förkärlek för jucier och smoothies i olika former. På Juiceverket finns bland annat varm juice! Rolig grej. Eller vad sägs om varm mandelmjölk, banan och kanel. Låter väldigt gott en kall vinterdag tycker jag men i dag blev det en Average Joe med päron, vanilj, lime och mynta. Juiceverket var i övrigt ganska likt en vanlig juicebar med raw food-bars och vetegrässhots. Det senare drack min kollega och det kändes lite som att ha en post it-lapp i pannan som det stod Stockholm på. I alla fall kommer jag säkert vända tillbaka till Juiceverket fler gånger. Jag gillade hela gallerian som hade fullt med snygga och mysiga restauranger med alla möjliga sorters mat. Jag kommer nog att skippa matlådorna ett tag framöver ... Kul med lite andra klädbutiker än vad man är van vid också. Ska reka mera när jag har mer än en lunch på mig!



Wow - det här börjar bli värsta recensionsbloggen men som min tagline avslöjar skriver jag gärna om allt som imponerar och inspirerar (eller som är precis tvärt om!) Nu har jag bara SATS Spårvagnshallarna kvar. Jag hoppas att få cykla eller yoga för Jessica när jag kommer dit. Känns lite som att vara turist i sin egen stad det här!

1 kommentar:

Träningsglädje sa...

ooooh jag gilla mood. var också där på juiceverket för första gången i helgen och drack också en average joe. fast den på mandelmjölk lät god!!