tisdag 13 mars 2012

Ny kostym till bloggen

Det är vår ute och jag har vårjacka och vita sneakers i dag. Såklart att bloggen också ska få ny kostym då! Jag lånar Saras 15 snabba till mitt premiärinlägg. Och bara för Sofy's skull är ordverifieringen borta från kommentarerna. I alla fall så länge jag slipper spam.

15 snabba med Erika

  1. Inne eller Ute
  2. Rosa eller Lila
  3. Hantlar eller Kettlebells
  4. Maskin eller Kroppsvikt
  5. Trekvarts eller Ankellångt
  6. Dämpat eller Avskalat
  7. Luftigt eller tight
  8. Svart eller Färg
  9. Kondition eller Styrka. Jag kan inte välja!
  10. Hörlurar eller Fågelkvitter
  11. Frukost innan eller Frukost efter. Och gärna en gång till efteråt ...
  12. Ensamträning eller Gruppträning
  13. Intervaller eller Långpass
  14. Dans eller Yoga
  15. Snygg eller Stark. Det är snyggt att vara stark!

9 kommentarer:

Ulrika sa...

Snyggt!

Marliina sa...

Samma på de flesta förutom att jag väljer tight, gruppträning och snygg ;) Kan inte välja mellan dans eller yoga dock, behöver dem båda i mitt liv!

Erika sa...

Jag har uppdaterat inlägget nu :)

Tur att man i verkligheten inte måste välja!

LinaTriathlet sa...

Snyggt!! :)

Jojohanna sa...

Snygg kostym! Och listan lånar jag nog vidare. Och jag håller med, tur man inte behöver välja rakt av sådär i verkliga livet.

Jonas sa...

Jag begriper inte varför alla verkar vara så förtjusta i trekvartsbyxor. I övrigt blev omstöpningen ruskigt bra. :)

Erika sa...

Tack! Vad kul att ni gillar!

Angående trekvartsgrejen, jag har så långa ben att hellånga aldrig är hellånga ändå. Men jag använder dem lika ofta. Tycker bara de kunde göra längre ben... :)

Uppochhoppa sa...

Oh thank you lord! Eller erika dårå. Fint det blev!

Jonas sa...

Med dina försänkningar i de svenska sportklädesbranschen måste väl det vara en smal sak att ordna? :)