söndag 29 januari 2012

Vintersöndag

Vintrig söndagspromenad med bra kompis och granne, Jens! Jag ser ut som en liten gris (och dvärg då som alltid bredvid Jens) men man får ju ställa upp för bloggen...
Jag tror jag precis har haft en sån söndag som vanliga människor brukar ha. Lång sovmorgon, lång frukost, spontan och väldigt solig förmiddagspromenad i vinterlandskap, lite lunch, läsa lite bok och så en tupplur. Tuppluren blev tyvärr lite lång och gjorde så att jag missade eftermiddagens beachträning i sandlådan (!) Lite snopet känns det allt men jag kan inte tycka annat än att det var lite skönt också. Och det känns ganska coolt att vara lat när man är jag. Blir allt bättre på det! Den här veckan går till historien med bara tre träningspass. Dock med inte mindre än 11 promenader! Alla mellan 45 -90 minuter. Några kortare än så har det också blivit. I dag gick vi i Karlberg längs med vattnet och bort mot Huvudsta. Skönt att slippa ett Norrmälarstrand som mest liknar en autostrada tycker jag. Nästa vecka i alla fall, då blir det om jag får bestämma mer träning igen.

Söta shettisar i skogen!

4 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

åh låter som en bra söndag! Här i norr har det jobbats och det fortsätter med rapportskriveri ikväll, pjuh!

Ha en fin söndagskväll!

Sofy sa...

Mysigt! Söndagar är faktiskt väldigt härliga dagar när man tänker efter.

Annika sa...

Ja men titta vad söta ni var redan här <3

Erika sa...

Haha jag vet ;)