torsdag 19 januari 2012

Ett av inläggen jag inte trodde jag skulle skriva #2

Känns lite som att vara sex år igen med mössa och Jofa-hjälm. På TV spelar de utan men det fick inte vi göra....
Förra året den här tiden tränade vi fotboll på Bosön med AIK:s tränare. Eller var det Djurgården kanske? Såhär såg jag ut då. I dag är vi i Danderyd och spelar curling. Klart roligare än väntat och det gick ganska bra också! Nu kan jag lägga till curling med guldmedaljörerna från OS på mitt idrotts-cv! Jo, jag är på kickoff med jobbet. Just nu sitter jag dock faktiskt i en soffa på Näsby slott och dricker te. Hur fint som helst efter ett par timmar i en ishall. Föreläsning om high performance team väntar, från idrott till näringsliv!

1 kommentar:

Marliina sa...

Att inte kalla ridning en idrott verkar väldigt okunnigt. Men jag kan nog erkänna att jag är en av dom som tycker att curling inte borde vara idrottsförklarat ;)