torsdag 12 januari 2012

Statusuppdatering

  • Har jobbat i InDesign och Photoshop med enbart vänster hand (ja som mushand då) hela dagen = mycket bra för höger handled men nu är hela vänstersidan av ryggen (!) trött. Men det jag egentligen vill säga att jag är sjukt imponerad av att jag lyckas layouta och göra allt finlir med vänster! Testa.
  • Har inte träningsvärk i benen sedan igår men är lite stum. Skojigt! Det var ju som rehab.
  • Har träningsvärk i magen. Älskar det! Men fattar inte riktigt hur det gick till.
  • Har sedan igår lunch varit konstant hungrig. Dubbla mellanmål igår, middag, kvällsmål, frukost två gånger i dag, lunch och snart ... ja mellanmål såklart.
  • Klockan sju är det sommar, sol och sandstrand. Jag tänker spela beachvolleyboll som tack för dagens InDesign-möda!

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åh jag vill också ha sommar och sand mellan tårna!! Vågar knappt säga det högt, men jag är så trött på snön ( vill ut och susa med min cykel) :)

Erika sa...

Du får åka söderut till Umeå och testa deras beachhall på IKSU :)

Ni har i alla fall snö! Vi har inget väder alls. Runt nollan och snöblandat. Halkigt som sjutton. Och mörkt. Man kan varken åka skidor eller cykla :( Längtar också till cykelsommaren!