måndag 28 maj 2012

På stumma ben

I dag är mina ben stumma. Och jag har inte sovit ikapp min korta men roliga lördagsnatt. Fin måndag hörrni. Därför tänker jag ta bilen ut till Kärsön och kvällens stundade beachträning. Känns lyxigt! Dessutom är det mulet och vi kommer säkert få spela delvis i svenskt sommarväder, det vill säga regn.

Vet ni en rolig grej? Jag har väl inte precis träningsvärk men jag är som lite stel i ryggen och armarna, sådär som begynnande träningsvärk. Kan man få det av att springa backintervaller? Jag hade i alla fall en snygg hållning och bra pendelrörelse i armarna om jag får säga det själv. Heja! Men gu va skönt med bil ut nu! För beachvolley är ju avslappnande och sådär sen ...



2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Jag tror man kan få det faktiskt. Vet att vissa får grym träningsvärk i armarna av att springa t.ex. marathon. Man springer väl lite med armarna också när man riktigt tar i.
Ha en härlig beach kväll!

Erika sa...

Praktiskt, helkroppspass alltså :) För ja, man måste ju som ta i med armarna också om man ska uppför snabbt!