tisdag 22 maj 2012

Det är kul att tävla och ännu roligare att vinna!

Jag har blivit nominerad till Säsongens marknadsförare av Beachhallen - min egen sandlåda vintertid. Roligt! Jag gissar att det är bloggen (bland annat med tips om när nästa grundkurs startar eller allmän beachpepp) som plockar poäng och att jag har dragit dit mina kollegor och diverse födelsedagsbarn ett antal gånger. Jag gillar att tävla och jag gillar att vinna så jag hoppas priset blir mitt! Vinnaren avslöjas på avslutsningspartajet som jag tyvärr missar eftersom jag ska cykla runt ännu en sjö samma dag... Min favorittränare Camilla är nominerad som Säsongen PT. Jag hoppas hon kniper det priset!

Här hittar ni The Beach egen blogg.

Apropå tävling så kom jag tvåa igår i The North Face och Naturkompaniets fototävling med bästa natur/friluftsbild. Tack Svalbard för det motivet! Jag vinner en duffle bag från The North Face. Jag älskar redan den jag har, i storlek large. Nu har jag vunnit en small och i ny färg. Helt perfekt!
Beachinspo! En varm kväll i juni på Öland. Livet!



1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Kul att du är nominerad! Håller tummarna!

Och Grattis till vinsten i fototävlingen! :)

Åh Öland är the place to be sommartid :) härlig bild!