torsdag 12 maj 2011

Dumlat

Jag skulle ha servat cykeln igår kväll. Duktig som man är hade jag bokat in en tid på Cykloteket som skulle tajma mina cykelpass smart = inte behöva stryka nån cykelträning på grund av service. Jag satt dock och skrev på en grej till jobbet som drog ut på tiden och sen var jag liksom inte sugen på att svettas iväg med min cykel utan ville hellre ta en dusch och parkera på balkongen och invänta Katten. Så jag gjorde det. Men ikväll ska jag ut och cykla och hade gärna haft en nyservad cykel. Två av växlarna krånglar lite och på lördag väntar långpass. Typiskt dumslött Erika. Har Cykloteket dropin på fredagskvällar tro? Jag har i alla fall fyllt förråden med Vitargo och fixat pulsbandet till min Garmin som krånglat. Så några duktighetspoäng drar jag i alla fall hem.

Inga kommentarer: