onsdag 25 maj 2011

Cykeltröja från Craft - en sneakpeak!

I dag kom den här cykeltröjan och lite annat godis från Craft hem till mig! Så här vid ett första tjuvtest känns tröjan superskön i materialet och perfekt i halsen. (Vissa tröjor tar det där med kragen i halsen mot vinden på lite för stort allvar). Smarta fickor på ryggen som rymmer mycket och som går att stänga. Samma färgskala som cykeln till och med. Vi cyklar ihop i helgen och imorn avslutar jag mina vilodagar med ett morgonpass på gymmet!

3 kommentarer:

annastei sa...

Oh, min enda cykeltröja är från Craft, och jag är grymt nöjd med den. Så sjukt avundsjuk på dig som får testa Craft-kläder... Kan du inte tipsa dem om mig? Jag är ju praktiskt taget en levande reklampelare redan, så lite spons skulle sitta fint ;)

Anonym sa...

Hehe. Det är inte riktigt jag som styr det där men jag ska tipsa om dig om det blir tillfälle för utökning i Craft teamet :)

/Erika

runwaytoadventures.com sa...

Vilken läcker tröja!