tisdag 25 januari 2011

Jag älskar den där känslan när folk får en boll i handen och plötsligt börjar le

Good times! Har fått den där fantastiska jag äger-känslan ikväll igen efter ett par timmar i sandlådan. Det är vardagslyx att få vara på det humöret! Jag, Patricia, Näva, Charlotte och Yvette hade Tadva-träning och tränade med mycket fokus på armdraget och anfallet och avslutade med brasseövningen. Medan anfallet gick generellt dåligt (totalt hjärnblockerad kändes det som) gick brassespelandet dessto bättre och det var fantastiskt kul! Och jobbigt! Intervallträning stort check! Jag och Patzy, min forna partner, spelade några riktigt bra bollar, kul som bara den när allting funkar och pulsen kan dunka på bäst den vill. En sak är säker. Ge mig sand, en boll och ett nät och jag har absolut pannben! Kvällens komplimang kom från Näva som frågade om jag styrketränat mycket på sistone. Jiihaa! Nu är det bara att köra!

Avslutar den här aftonen med ostkaka, hallon, mango och vispad grädde framför lite kvinnokamp på SVT. Tjo!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Jihaa verkligen! Klart styrketräningen ger resultat så som vi kämpar - men kul att få höra det från andra också.