måndag 24 januari 2011

I'm gonna be a cowgirl!

Den 2 juli checkar jag in på planet till andra sidan Atlanten och Montana. I 8 dagar ska jag leva ett äkta ranchliv i Montanas oslagbara natur och flytta boskap mellan betesmarker till häst. Det här är en drömresa. Jag har velat göra det här sen jag såg Mannen som kunde tala med hästar och då var jag ... 12? Det här blir en av mina once in a lifetime must do's. Jag ser fram emot massor av ridning på fina quarterhästar, cowboyhattar, lägereldar och blöta kotungor. Ett och annat staket ska jag nog laga på vägen också. Det här kommer vara så jag!

Spana in bilderna i bannern bara!

2 kommentarer:

Ullis sa...

Det låter alldeles underbart! Vill också!!! Och vem vet, jag kanske kommer iväg någon gång i framtiden.. Ska inte sluta drömma om det!

Katten sa...

Imorrn vet jag hur kontobalansen ser ut och sen bokar jag förhoppningsvis..! Kan du maila dina flygfakta, så att vi kan samåka isf?