fredag 28 januari 2011

Superflingor inför superhelg!


Har varit reporter på nytt under eftermiddagen och dragit runt på min fotografkollega och gjort jobb. Medan övriga kollegor dricker vitt vin i fina glas (lite avundsjuk) har jag landat hemma för att skriva och ladda inför helgens Nike Blast.

På PrisXtra delade de ut gratis smakprover på Pauluns Superflingor som är gjorda av fullkornsdinkel och smaksatta med kanel. Hjälp så goda tillsammans med lite filmjök! Mitt mellis under skrivandet innan jag svänger ihop en riktig middag och en ny favorit. Med hem följde även lite superjuice med blåbär och acai, också från Paulun. Supergod den med. Har faktiskt inte testat tidigare. Nästan lika gott som vitt vin och en finfin uppladdning inför en helg med crossfit, kettlebells, yoga, hiphop och så vidare!

2 kommentarer:

Karin - FitnessochHälsa sa...

Låter som riktigt goda flingor. De måste jag testa!

Ha så kul i helgen!

Erika sa...

Gör det! Jag tror du kommer gilla dem :)