onsdag 26 maj 2010

Yeah yeah wow wow

Vilken kväll det blev! Upptäckte till min stora förvåning på väg hem från jobbet att det var en fantastisk kväll i antågande. Sol och vindstilla. Jag såg ingen annan råd än att hoppa i löpskorna och sticka ut och springa en liten runda. Fortsätter med andra ord i äkta "häng-anda" och hängde lite i Karlbergsparkens löpspår tillsammans med andra löpare, rugby- och fotbollsspelare. Det blev en snabb tur på 4 km mest för att känna på solen och känna doften av grönskan. Snabb som i kort. Jag sprang långsamt och knät höll hela vägen - check. Hemma väntade min fina misse på balkongen, en god middag och faktiskt lite städning! Tillsammans med en lång morgonpromenad till jobbet i morse känner jag mig ganska rastad och klar.

Imorn blir det beach på Gärdet igen och lite mera allvar. Självklart väldigt mycket roligt också!

Inga kommentarer: