fredag 21 maj 2010

Off Road i sommar

Svettig, lerig och lycklig ska man tydligen bli av Friskis nya utomhuspass Off Road.

Tänk att du är Sylvester Stallone i Rocky IV inför matchen mot Ivan Drago. Typ. Du tränar med stockar, stenar, däck och vad som finns till hands. Det är rått, skitigt och svettigt. Håll ögonen öppna - Off Road kommer att dyka upp på någon av F&S Stockholms utejympapass.

Wow! Det låter hur kul som helst! Jag hoppas att det är så tufft som det låter - äntligen! Kanske kan man övertyga dem att köra passet hela hösten?

Reminder: På sommaren är Friskis utejympapass gratis - alla kan med andra ord testa off road i sommar!

6 kommentarer:

Ulrika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ulrika sa...

Ja! Klart vi ska testa! Deal. Blev hur peppad som helst när jag läste om det i nyhetsbrevet. Om vi ser till att gå varje gång så måste de väl se till att fortsätta till hösten. Om inte annat får vi bli off road-ledare.

Erika sa...

Jag gillar ditt tänk! Ska hålla ögonen öppna efter passet, hojta om du ser nåt mer om när det är :)

Sofy sa...

Jaaaa! Boka in mig när det är!

Erika sa...

Yeah vi säger till!

frida sa...

Ja vad skoj, tack för tipset och jag hoppas att jag kommer ihåg det till sommaren!