lördag 8 maj 2010

I mål!

8 kommentarer:

Petra sa...

Grattis! Vad var det för lopp?

Katten sa...

Bra jobbat!

Erika sa...

SpringCross i Stora skuggan :) Terränglopp!

Anonym sa...

Grattis! Härligt!

Karin sa...

Bra jobbat!

Sofy sa...

Mäh - HUR gick det då???!!!

Höll knäna, hur var det med tävlingsjävulen, var det kul, var det tungt, var det skoj och lätt?!

Kram S

Erika sa...

Det var säsongens personbästa jag gick i mål på - vilket inte säger särskilt mycket då det fortfarande var 9 min långsammare än senast jag tävlingssprang samma sträcka.
Det var aldrig tungt (såklart - se ovan) men knäna höll absolut inte. Tävlingsjävulen var arg som fan på alla som var i vägen i spåret (tog det för lugnt i början och hamnade mitt i fårskocken) och inte minst på knäna som packade ihop efter 4 km och tvingade mig springa lååångsamt. Hela höften följde knänas exempel och fastnade totalt efter loppet och att jag släpade runt på högerbenet, halt, resten av dagen och skippade nattens dansgolv. Ändå var det faktiskt kul vilket nog mest tyder på att jag är sjuk i huvudet. Önskar att jag var hel och kunde springa fort!
Det var en extremt backig bana med långa sega uppförsbackar ideligen. Jag kände mig grymt stark och passerade säkert 15 pers varje gång det gick uppför. DET var kul!

Så :)

Sofy sa...

Tack - såja! Akta de där knäna nu...