onsdag 21 juli 2010

Värsta bästa

Imorn efter frukost och löpning (har hittat en backe som får duga) vänder jag in mot stan igen. Jag ska tvätta och packa om och infinna mig på grillfest innan det är dags att åka vidare till Falkenberg och Back to the Beach och Swedish Beach Tour i helgen.

När sommaren och semestern är slut kommer jag ha hunnit med Stockholm, Roslagens skärgård, västkustens sandstränder och fjälltrakternas underbara natur. Många böcker kommer ha slukats mellan beachspel, triathlonlopp och multisporttävlingar. Alla ställen jag gillar och allt jag gillar att göra.

By the way. Jag och Jens kvalar in till SM i Malmö nästa vecka. Så jag ska spela SM också. Bara så att ni vet. Kom och heja om ni är där!

4 kommentarer:

soffan sa...

Ååå, vad kul! Jag bor ju i Malmö! Var är det någonstans!? Och när!? :)

Ulrika sa...

SM! Fasen så kul! Ska hålla alla tummar för er!

Jens sa...

Då var det klart, anmälningstiden har gått ut. Onsdag den 28e smäller det! =)

Erika sa...

Det är i Västra hamnen från ons-sö! Dam, herr, mixed. Vet inte om det är ungdoms-sm samtidigt.