torsdag 8 juli 2010

Revansch!

Svettig (kolla in linnets transparens), smutsig i ansiktet och jädrigt glad efter kvällens träning!

Ikväll var det dags för träning nummer två med Agnelo. Jag var ganska nervös först och undrade vad man skulle få utstå den här gången men vartefter dagen gick började jag se fram emot det mer och mer. Var rätt nöjd med min mentala pepping faktiskt! Den här kvällen sken solen och jag var ute i god tid och hann värma upp ordentligt och spana in gruppen innan oss.

Vi tränade försvar och byggde på med side out-spel. Det var en riktigt grym träning med flera bra övningar. Tempot var om möjligt ännu högre än sist men jag gillar verkligen när man får slita ut sig till max. Det var mycket gräva... Träningen får med beröm godkänt! Dessutom kände jag mig mycket mer värdig min plats den här kvällen och kunde faktiskt njuta lite även under träningens gång. Okej njuta är fel ord men kul ändå! Ungefär som träning är när den är som bäst? Smärtsam men härlig.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Bra jobbat! Och du har helt rätt - du är mer än värd de där plättarna!