lördag 10 juli 2010

BeachCamp Öland i bilder

Jag (till höger) och Anneli på stranden innan veckans sista träning. Hon är stark och snabb och jag är lång och teknisk. Bra kombo absolut.

Jag och Jens spelar mixed. Tror ni att jag hade den här bollen? Nu är det Jens som är lång.

Brunch vid stranden. Här har ni Maja som poserar lite bättre än Lisa.

Nej det var inte kallt men det var j-igt myggigt och vad passar bättre än en skön mössa då! (I väntan på banan med smält choklad. Lagom retro).

Tadva och Sofia - två av våra tränare även om vi inte tränade för Tadva just den här veckan. Grymma tjejer!

Grillning på stranden.

Anneli, Maja och Camilla säger att Pripps blå-reklamen kan slänga sig i väggen.

Mixedlaget. Jag och Jens.

Jens shottar över nät.

Tjejstugan inför Yellow goes banans party!

Klicka på bilderna för att se dem större!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser underbart ut!!