söndag 4 juli 2010

På väg hemåt

Efter en grym vecka med BeachCamp har vi avslutat med turnering både lö och sö. Jag och Anneli spelade oss till kvartsfinal i lördags vilket vi är grymt nöjda med! Vi känner verkligen att vi har utvecklats under våren och hittat vårt spel. En vecka på stranden där det har blåst en hel del var heller ingen dålig uppvärmning!

Jag och Jens spelade mixed idag och kom till åttondelsfinalen efter att bara ha spelat matcher till tre set. Jämt och spännande. Framförallt har vi haft kul!

I dag är också första dagen jag känt mig sliten i kroppen på hela veckan vilket är ett gott betyg. Efter blockträningen hade jag en del träningsvärk och så var det ju sträckningen men bortsett från det tipptopp!

Nu, 2,5 h till Stockholm.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Härligt att höra att det gått bra! Vad blir nästa utmaning?

Erika sa...

Mmm inte helt klart. I helgen väljer vi mellan turnering i Bromma, Sundsvall eller Helsingborg. Man måste liksom vara lite taktisk :) Men kanske blir det bara vila också!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Det låter som en härlig vecka! Vad skönt att du har orkat köra på utan att känna dig vidare sliten förutom sista dagen. Du e stark du!