onsdag 30 november 2011

#unna

Solkräm
Fliflops
Bikini
Solglasögon
Bok
Träningsgrejer
Heels

Och så vidare. Jag packar för imorn åker jag nämligen hit!


Jag åker till Dubai med jobbet för att sola, bada, shoppa, åka Jeep i öknen, spana in delfiner och äta god mat. Inte en konferens i sikte. Vi ses nästa vecka! Under tiden kan ni spana in min nya foto- och bokblogg erikasintressen.blogspot.com Där kommer det att dyka upp en del fototips de närmsta dagarna förutom de som redan finns. Kanske kan vara kul till alla träningsbilder man har?

4 kommentarer:

Karin sa...

Jag är så avundsjuk så jag tror jag dör! TA.MIG.MED!!!

Jonas sa...

Är det bara jag eller finns det ingen knapp för att prenumerera på den andra bloggen? Se upp så du inte bränner dig i öknen!

Erika sa...

Kunde jag så skulle jag Karin :)

Öhh bra fråga... Jag kör ju lite mer spacigt utseende på den och då verkar massa funktioner försvinna. Hittar jag nåt lägger jag till det :)

Erika sa...

Det verkar inte gå! Du får lägga en påminnelse i mobilen :)