tisdag 15 november 2011

Spinning intensiv

Igår hade jag finbesök av en av mina bästa vänner. Anna gör sin AT i Karlstad och har varit i Stockholm i helgen och några dagar till. Vi plockade ihop ett spinningpass, hemlagade hamburgare och en flaska vin och fick en toppenkväll!

Adam spelade teater och Malin hoppade in istället. Hon har också ett tufft pass men inte lika roligt som Adams. Malins pass innehåller heller inte lika mycket tempo utan är mest tungt och det känns i mitt ena knä i dag. Dessutom hade jag tajmat fel med lunch och mellis (för lite) så jag var verkligen hungrig när vi skulle börja cykla. Vissa är ju tåligare för sånt men för mig funkar det inte. Jag mådde illa nästan hela passet och kände mig rätt kraftlös. Körde ändå så mycket jag kunde men även om det var tungt var det svårt att bibehålla tempot utan socker i benen. Framför allt blir det i n t e roligt att träna på det sättet. Nåja. Jag gjorde det och dom hemlagade hamburgarna med massor av goda grönsaker och röror satt galet fint efteråt!

Inga kommentarer: