söndag 6 november 2011

Bra grejer

Det blev en skön vilodag i dag. Jag släpade mig upp strax innan halv elva (jag är fantastiskt bra på att sova säg!) och medan jag åt frukost funderade jag på om jag skulle köra ett benpass eller inte. Ländryggen molvärkte och egentligen är det ingen höjdare att köra ben då heller egentligen. Men innan jag hade funderat färdigt kom ett sms som föreslog promenad runt Kungsholmen och fika på Vurma. Saken var avgjord. Med Linnex (världens i särklass bästa liniment) och en dikoflenak (världens bästa värktablett) var jag good to go.  Ikväll har jag ätit tapas och druckit bubbel med finfina tjejer. Det var grymt att få en helkväll med Malin och Pernilla och säkert nyttigt att få sätta på sig lite glittrigt och inte bara löpartights jämt. Sen den där känslan efter en bra kväll och långt hejdå-snack utanför huset när man kommer hem och drar av sig alla kläder och sätter på sig mjukisar och en fleece istället. Bra grej.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Nämen! Jag var ju också på vurma igår! Typ vid 13-tiden. Vi måste ha gått om varandra.. Och ja, du är sjukt bra på att sova.

Erika sa...

Jag var på Kungsholmen, du kanske var på ett annat? :) Jag kom dit vid 14!

Anonym sa...

Tack själv för en finfin kväll och ett långt hejdå-snack!

Ulrika sa...

haha. Jag var också på Kungsholmen. Gick typ tio över två..