onsdag 1 februari 2012

Januari: en recap

23 stycken träningspass fördelade mellan spinning, styrketräning, längdskidor, bikramyoga, intervaller på crosstrainer, curling (!) och beachvolleyboll. Tre till sex pass per vecka.

29 timmar träning. Det längsta var två timmar och det kortaste 40 minuter. (Träningsgalen enligt snittsvensken? Vilomånad enligt träningsbloggarna? Lagom enligt mig! Utvecklingen går framåt och under tiden är jag frisk och skadefri).

25 promenader över 45 minuter. Den längsta var två timmar. Lunchpromenaderna varje vardag har varit ca en halvtimma. Jag har inte räknat hur många typ 20-minutare jag gått även fast de egentligen räknas på sitt sätt.

Har haft en bra rygg, ännu bättre knän (faktiskt enormt bra!), varit frisk hela månaden och gjort rätt mycket kul grejer vid sidan om träningen. Jag åt inget socker utom på slutet och bokade en resa till Thailand. Jag har lagat nya goda maträtter, köpt nya träningskläder och läst galet bra böcker. Januari har varit bra!

Inga kommentarer: