tisdag 7 februari 2012

Ett vackert Stockholm, också yoga - för själen

Yinyogan fick stryka på foten i morse. Blev inbokad på ett tidigt möte på jobbet och idén att börja stressa direkt efter 60 minuter yinyoga kändes meningslös vid närmare eftertanke. Yinyogarapporten får alltså vänta.

Jag bytte ut yogan mot en morgonpromenad till jobbet och väl framme unnade jag mig själv lite extra stretch istället och förstås en god frukost. Jag sticker till Thailand på torsdag och ägnade gårdagskvällen åt att tvätta, vaccinera pälsbollen (nej han ska inte med eller så..) och styra upp lite allmänt Thailandfix. En plankserie blev det också men klockan 21 hade jag lovat mig själv att vara klar med alla kvällens projekt.

Ikväll blir det gymmet! Det känns helt okej att bara ha missat ett pass bikramyoga på grund av förkylningen. Igår hade jag ingen träningstid ändå men i helgen missade jag lite skidåkning. Det var dock ändå så kallt att det inte precis var nåt toppväder för luftrör. Sweet as!

Inga kommentarer: