torsdag 9 februari 2012

Ett annat land


Sverige jag älskar dig men jag måste verkligen åka och värma mig i ett annat land nu. Och semester! Herregud vad skönt det ska bli med semester! Snart låser jag in dunjackan på Arlanda och lägger flipflopsen i handbagaget. Imorgon bitti landar jag i Thailand. Vi ska bo på Kamala Beach Resort precis vid havet, med fyra pooler, olika restauranger, gym, gruppträning och olika sorters yogaklasser. Jag ska mest ta det lugnt och göra ingenting, läsa massor och varva med yoga och gym. Kommer säkert att simma ganska mycket och kanske rida på nån elefant (om elefanten lever ett strålande liv - ni vet jag och djur...) Väskan innehåller alltså mest olika bikinis, solkräm, lite träningskläder, många böcker och svensk mörk choklad. En Cosmopolitan kostar 36 kronor i den femstjärniga hotellbaren. Jag bara säger det. Vi ses om en dryg vecka!

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas du får en härlig semester! Jag skulle också kunna tänka mig att åka igen. Fast nu är det ju drägligt kallt (minus 11) och dagarna mer ljusa så jag ska försöka njuta av en ledig helg på hemmaplan. Lycka till med yogan - själv fick jag fail på den under semestern :)

Karin sa...

Vad härligt det låter med en Thailandsresa. Ha det så gott!