måndag 5 april 2010

Status den 5e april

10:20 - Vaknar och konstaterar att det snöar. Funderar på om jag fortfarande drömmer eller något. Inga kommentarer.

11:00 - Bestämmer mig för att låta handleden vila från beachen i dag. Känner mig sur och trasig och börjar skura kakelfogarna i badrummet (en dold sida, eller dold och dold... men jag är relativt pedantisk). Springa kan man i alla fall göra utan handled så det blir en löptur när det har slutat snöa. Smsar träningskompisarna om de ändrade planerna.

12:59 - Snön har övergått till enbart regn. Bestämmer mig för att ställa in dagens löprunda och byta ut den mot spinning istället. Inomhus och inte ansträngande för handleden heller. Nu då!

13:02 - Kommer på att jag inte har något busskort längre utan har börjat cykla till jobbet istället. Det ska inte snöa imorn men det kommer ju ändå vara väldigt blött. Sneglar på min cykel i hallen. Sportmodellen utan stänkskärmar.

Det är lite motigt i dag. Gissningsvis kommer det kännas bättre efter spinningpasset med min favoritledare och kanske ett par kanelbullar?

Inga kommentarer: