lördag 17 april 2010

Blogger Bootcamp - morgon

En rejäl väska med träningsgrejer står vid dörren. Bredvid står en påse med tre olika par skor. Mina nya, fina (fortfarande vita och turkosa) löpardojor som är fantastiskt sköna får stanna hemma. Jag tar mina totalt utslitna och skitfula löpskor till att kräla i lera med.

Jag dricker den godaste smoothien jag gjort någon morgon tror jag och fattar inte hur den kunde bli så god! Jag tror det den extra skopan proteinpulver* som gör allting lite sötare... Skillnaden från min vanliga morgonsmoothie är bara att jag dubblat mängden havregryn och förutom ett ägg i även har en halv skopa snabba proteiner. Och så lite mer hallon och yoghurt med det förstås.

Ska bara göra en sista check av packningen sen är det jag som studsar iväg till tunnelbanan och Blogger Bootcamps första morgonpass! Afrodans.

* Fatta att jag hittat ett wheyprotein som smakar gott (!)

1 kommentar:

kattenjansson sa...

Och ändå hade du alldeles för lite grejer med dig?

;)