måndag 19 april 2010

Att vila

I dag har jag vilat. Det finns inget bättre än att vila efter hård träning. Det är då man känner att man lever och fungerar. Jag har uteslutande ägnat mig åt att äta (tre frukostar t ex) och fika (dock bara en bulle). Ikväll cyklade jag ner till Odenplan och åt grillspett med kusinen, drack passionsfrukstjuice och sen cyklade jag hem till Kungsholmen igen till koltrastarnas sjungande. Medan det var ljust ute. Det måste vara livet. Nu behöver jag bara sova - sen är jag redo för morgondagens löprunda och corepass.

För övrigt har jag inte alls denna mördande träningsvärk alla pratar om. Alltså jag var rätt stel i söndags morse men väl framme på Pilatespasset var jag rätt okej. Det kändes ju vad man hade gjort dagen innan men så fort jag blev lite varm var det lugnt. Jag trodde allt skulle komma i dag men nä? Känner inte av pilatesövningarna alls. Lite besviken är jag faktiskt. Jag satsade rätt hårt i söndags förmiddags... Avsaknaden av träningsvärk måste bero på att jag tokmesade mig genom helgen (tycker jag inte!), att jag återhämtar mig fantastiskt fort eller att jag är i grym form. Märkligt.

4 kommentarer:

Em Löfgren sa...

erika envis var det va?! ;)

Erika sa...

Jajemensan :)

Anonym sa...

:) Nöjd med helgen?!

Erika sa...

Ja, jätte! Den blir bara roligare ju mer jag tänker på den :)