tisdag 23 mars 2010

Anmäld till Blogger Bootcamp


Weehoo! Jag knep en av reservplatserna som var kvar till Blogger Bootcamp för bara en liten stund sedan. Kastade in min anmälan innan jag stack in på möte och nu är det klart.

Har länge längtat efter lite ny inspiration på träningsfronten så det här kunde inte komma mer lägligt. En av arrangörerna och författaren till Upp och hoppa! är min kollega vilket såklart gör det hela extra kul! Tack Sofy.

Schemat hittar ni här. Ser grymt ut! Och jag tror det blir pasta på fredagskvällen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj då ses vi där!

Erika sa...

Det gör vi!

Kurry sa...

Blogger Boot camp, vilket roligt initiativ!

Schemat såg späckat och fartfyllt ut :)

Erika sa...

Ja jag har diskuterat med min kusin under kvällen hur man egentligen tar sig igenom en helg med nästan konstant träning. Mkt mat och mkt sova mellan lördag och söndag gissar jag :)