torsdag 20 oktober 2011

Raw food-produkter på ICA Lindhagen

Jag gillar verkligen "min" ICA-butik, ICA Maxi Lindhagen. Livsmedelsbutiker känns inte som något som folk generellt går igång på eller tycker så mycket om - i alla fall inte så pass att dom orkar blogga om det - man handlar ju bara mat där-ish, men jag är picky. Min ICA är stor. Kanske för stor men nu hittar jag ju där, det är bra priser och allt finns. Till exempel har de en stor hylla med bara Renée Voltaire-produkter. Hur bra är inte det? Eller snarare, vilka ICA-butiker har det? Där hittar man allt från kokosolja till hampaprotein och lakritsgodis. Numera finns även en särskild rawfoodhylla där man kan köpa mandelsmör, spirulina, acai och allt möjligt annat. Jag bad dem ta hem Renée Voltaires smoothiemix förra veckan och nu finns den på hyllan! Sweet. Jag är ingen "tillskottsmänniska" men en skopa superpulver i min frukostsmoothie kan ju aldrig skada. Bra och smart ICA Lindhagen att lyssna på era kunder säger jag. Vill ni slippa handla på nätet kan nu svänga förbi min ICA istället. Snart finns även mandelmjöl och kokosfibrer bland halvfabrikaten. Yay!

Inga kommentarer: