lördag 15 oktober 2011

Dagen efter

Löpartightsen var långt borta igår. Istället drack jag bubbel och coctails på Berns för att fira att vi* fyller 10 år och får ett nytt koncernnamn. Festen började kl 14 och fortsatte under kvällen med middag och partaj med kollegor, tidigare kollegor och kunder på kontoret ett stenkast bort. Jag hade coctailklänning, höga klackar och mycket svart runt ögonen. Länge sen jag såg den sidan av mig själv. Jag dansade till och med i mina klackar vilket jag var mycket imponerad över. Men har man en gång lärt sig cykla... Det hörde ju till vanligheterna när jag var...24?

Igår eftermiddag
Just nu. Naturell yoghurt med dinkelflingor, hasselnötter, blåbär, hallon, pumpafrön, gula russin och kokos. Hembakt bröd med avokado, ett kokt ägg och grönt chaite med kanel. Borde stå mig på det här ett tag!
*Företaget där jag jobbar

1 kommentar:

Marliina sa...

Vilken jattesot bild pa dig toffsan!!