torsdag 13 januari 2011

Träning som känns och syns

40 armhävningar igår känns i dag. Fotbollen syns mer. Inte utvecklat några fotbollsben än men genom ett gigantiskt blåmärke på ena benet. Men det är bara sportigt! Och träningsvärk älskas.

Träningsveckan blev i övrigt inte riktigt som planerat och har gått lite på en skridsko i och med att jag inledde med lite sömn och har bestämt mig för att verkligen prioritera sömn före annat. Ganska svårt om man kommer hem kl 22 och har kört på hela dagen och kvällen och ska gå upp 06:30 och där emellan packa upp, duscha, fixa det sista med nästa dags matlåda, varva ner, klappa katten och alla andra 100 must do's osv. Men jag tycker det har gått ganska bra ändå med sju goda timmar-ish varje natt, nyttiga matlådor och bra mellis varje dag, ett helkroppspass på gymmet, en fotbollsträning och match, en powerwalk och kvar på schemat har jag ett konditionspass och ett gympass. Det skulle ha blivit crossfit och spinning och över huvudtaget lite mer intensitet men nu blev det inte så. Jag har träffat vänner och hjälper de som står mig nära med diverse utan att sätta mina egna spinningpass först. Men hur var det, att mitt bästa skulle vara good enough va? Kanske håller jag mig frisk på köpet, sover ut på söndag och kör crossfit och spinning nästa vecka istället för att ligga hemma och snörvla. Hoppas på utdelning!

Hela teamet. Mig ser ni i mitten. Den långa, blonda i blått där... Klicka på bilden så blir vi stora!

Inga kommentarer: