onsdag 5 januari 2011

Nypremiär i sandlådan

Snart sommar igen!
Inomhusturnering och låtsassommar i sandlådan
Igår kväll gjorde tjejgänget nypremiär i sandlådan och det var såklart grymt roligt. Jag, Näva, Patricia, Lena och Yvette nötte ganska mycket bagger och teknik, sidoförflyttningar, servemottag och lite pass. Grunderna för att spelet ska sitta helt enkelt. Passade fint med lite grundteknik efter två veckors uppehåll. Som vanligt blev det mycket spelorienterad träning också och mycket bolltouch som alltid med Tadva. Gilla! Tadva är väldigt rolig att träna för dessutom, klart plus i kanten.

Det började något knackigt men tog sig vart efter. Framför allt var det riktigt roligt och jag tyckte jag slet på bra även om benen kändes lite sega efter två timmar. Men nu är jag bara laddad att köra mera! Jag och Jens rekar mixedlag till på söndag. Söndagar i sandlådan är bra grejer.

Inga kommentarer: