onsdag 26 januari 2011

Tillskott till träningsgarderoben

Efter jobbet svängde jag in på NK för att kolla om det fanns kvar något på rean. Det jag konstaterat att jag behövde var ett par nya löpartights till träningsgarderoben. Jag kom ut med två par nya löpartights från Nike, ett par yogabrallor  också från Nike och ett linne från Adidas/Stella McCartney. Inget var på rea.


Löpartightsen är båda Nike's Dri Fit varav det ena paret tillhör min favoritkollektion från Nike med rosa detaljer. Men eftersom jag konstaterat att det är grymt opraktiskt med en massa rosa detaljer på alla brallor (alla linnen är inte rosa...) köpte jag ett par svarta också. Jag älskar, älskar, älskar Nikes löpartights. De sitter perfekt. Liksom löst utan att flytta sig en mm. 5+! Extra skin-ish. Yogabrallorna var också i Dri Fit och så sköna och gosiga att jag aldrig ville ta av mig dem. Kommer bli nya favoriter. Stellas linne är vitt och näst intill transparent, gjort av återvunnet papper och kan tvättas i max 30 grader. Tveksamt köp men dock så snyggt! Tänker limegrön eller knallrosa sporttopp under. Jag trodde för övrigt att det var på rea men inte enligt mitt kvitto. Måste kolla det där imorn...

2 kommentarer:

Annika sa...

Kul med shopping!

Åh letar nya yoga/dance-brallor. Ser gärna bild på byxorna också. Älskar också nike drifit och har både tight och nån typ av lösare byxa men inte tillräckligt vida för min smak just nu...

Erika sa...

Får återkomma med bild på brallorna ikväll :)