Petter på scen. Släng händerna i taket! |
Resten av dagen fikade och shoppade vi innan vi avslutade helgen med lite Petter show och några grymma låtar. Släng upp armarna uppmanade Petter och med armarna ovanför huvudet och kroppen i rörelse kände jag att mina coremuskler onekligen hade gjort sitt.
Framför mig har jag två stora produktioner på jobbet varav den ena är en jag ansvar för helt själv. Jag kan med andra ord absolut inte bli sjuk och jag hoppas att mitt "förståndiga tränande" i helgen och höga grapefruktintag sista tiden ska ge utdelning! Sådär vid påsk är det okej att sega ihop för mig.
Nike är helt klart grymma på marknadsföring. Hela konventet är ju en enda stor reklamkampanj för Nike och som vi dessutom betalar för att få vara med på. Make yourself... Nike? Men jag gillar mycket i Nike's storytelling jag tycker bara det är... fascinerande är nog ordet. Dom är verkligen duktiga.
Like mera kundfokus vore dock inte fel. Till exempel tycker jag att det ska finnas skor i den storleken som man har bett om när man kommer. Även om jag hade tur och mina i mindre storlek faktiskt passade. Goodie bagsen, alltså Nike-påsarna, tog också dem slut i ett nafs. Verkade som att vissa tog hur många som helst medan vissa inte fick någon alls. Lite bättre koll tycker jag Nike kunde ha. När man frågar om det finns några påsar vill man inte heller mötas av ett "Nä dom är slut...", hellre av ett "Tyvärr har de tagit slut trots att vi vet hur många som skulle komma men vi kommer självklart att kompensera er för detta". Ett kul och bra event med proffsiga instruktörer men jag tycker Nike kunde fundera på attityden till oss som är med i reklamfilmen.
2 kommentarer:
Kan inte annat än hålla med. Stor eloge till alla fantastiska instruktörer men kringarrangemanget kan tightas till. Bättre skyltning till föreläsningssalen skulle inte heller skada. Och det kan inte vara svårt att räkna ut hur många goodie bags som behövs och avkräva biljett för att hämta ut en.
klokt tränat och klok sammanfattning!!
Skicka en kommentar