söndag 16 januari 2011

@TheBeach


Söndagar hos The Beach är dom bästa och en skön avslutning på veckan och en grym början på nästa. Min nästa vecka ska bli en egovecka med mycket fokus på bara mig! Är härligt trött i benen och armarna och till och med i ryggen. Jag och Jens spelade mixed mot Andreas och Yvette i sandlådan idag. Beach kan vara den roligaste idrotten och den roligaste träningen. Bara hästarna konkurrerar om förstaplatsen. Nu leverpastejsmacka och blåbärssoppa i baksätet på väg hem. Tjo!

7 kommentarer:

Träningsglädje sa...

du ser oförskämt vältränad ut. är det beachen eller crossfitten?

Ulrika sa...

Och rutorna är inte långt borta nu. :-) lite mer apräcke och crossfit och vi är snart hemma. För det är ju verkligen rutorna som är vår motivation.

Erika sa...

Ingen aning Sara! Men jag är nog väldigt allsidig av mig när det gäller både träning och mat. Men man blir nog ganska snygg av crossfit efter ett tag... Jag har hållit på för lite. Det är mycket skuggor på den där bilden ser jag såhär hemkommen vid datorn. That helps ;)

Ett sixpack vore ju en kul bonuseffekt Ulrika men den dagen jag kan lyfta mig själv blir jag riktigt glad! Som du ju vet :) Kanske ingår sixpack på köpet?

kurry sa...

Ursäkta att jag stirrar på dina ben, men vilka jävla lårmuskler! Som en fotbollsspelare! Kan inte jag också få? :)

Erika sa...

Haha. Jag bygger just benmuskler ganska lätt. Men testa lite knäböj och upphopp. Det gör säkert susen ;) Ett helt liv med ridning är kanske det allra bästa?

Josefine sa...

Måste hålla med de andra - grym kropp!!

Marliina sa...

Vem sa att hon inte hade magrutor.........