måndag 5 mars 2012

Kaffemakar'n goes Raw Food

Jag och min raw food-älskande kollega promenerade ut på stan i vårvintersolen för att spana in Kaffemakarn's nya meny på Lästmakargatan. Numera serverar de rawfood måndag-till fredag. Vi hittade både sallader, sushi, smoothies och olika sorters fika som var raw. Känns som att vi har ett nytt lunchställe på G! Priserna var bra och både muffins och godisbollar var billigare än på till exempel Blueberry. Jag spanade även in mullbär, acai, valnötter och andra nyttigheter på disken. Det går även bra att ta med sig kollegor som vill ha "riktig mat" dit för att  äta lunch. Det serveras både pajer och lasagne för dom som hellre vill ha det! Jag tyckte till exempel fetaost- och spenatpajen såg väldigt smarrig ut. Och kanelbullarna. Väldigt icke raw.


2 kommentarer:

Uppochhoppa sa...

Nu saknar jag våra luncher lite!
Kram på er! (kollegan också alltså!)

аксессуары для ipad sa...

Thank you very much. This information is really helpful.