måndag 30 augusti 2010

Stockholm Triathlon - i bilder

På väg ner mot vattnet och starten. Otroligt smickrande outfit. Don't you say? Jag i grått och orange.

16 grader i vattnet och galet kallt. Men det glömde man i tävlingsivern på något sätt ganska fort.

Här går starten och jag har 750 m simning framför mig.

Tillbaka på Djurgården efter 2 mil cykling. Ser ju jäkligt glad ut om jag får säga det själv! Camelbaken är numera tom.

Inte lika happy längre. Löpning är segt. Men jag sprang om flera stycken i alla fall och var gladare än jag såg ut!

MÅLGÅNG!


Katten var assisting photographer och officiell påhejare på inlines! Och triathleter vet hur man gör. Enligt information var det ingen som behövde åka ambulans denna dag. Skönt med friska och glada tävlande!

Bilderna har pappa tagit och nedan kan ni läsa en fullständig race report!

3 kommentarer:

Katten sa...

Vilka härliga actionbilder! Kan skicka över de jag har också, så har du ett litet album :)

Erika sa...

Gör jättegärna det!:)

Ulrika sa...

Kul med bilder! Du ser ju oförskämt fräsch ut på samtliga bilder - ser ut som du kan kapa tid nästa år! ;-)