måndag 16 augusti 2010

Packat å klart

Måndag morgon. Jag och cykeln är snart på väg mot jobbet. I ryggsäcken har jag nästan allt jag ska äta i dag (jag har redan druckit min frukostsmoothie och kommer garanterat äta något mer innan jag somnar ikväll). När man skriver upp det är det en jäkla massa mat! Vart tar allting vägen? Ja uppenbarligen någonstans.

Dagens mat
  • Dubbelmacka med fullkornsbröd och ost.
  • Vegetarisk gryta på quorn, kikärter och kidneybönor med fullkornsris. Tomatsallad. Den slängde jag ihop igår kväll mellan löpträning och soffhäng hos Katten enligt söndagsplanen.
  • Coltingpannkakor. Två nektariner.
  • Vitargo Endurance. Godis för benen att blanda i vattenflaskan.
  • Proteinbar från Dalblads.
Dagens träning
  • Cykel t/r till jobbet. 15 min X min. Jag tycker faktiskt det räknas om man jämför det med tunnelbana...
  • Cykel till Kärsön 1,3 mil.
  • Träningsmatch ca 60 min.
  • Träning 2 h.
  • Cykel hem till Kungsholmen 1,3 mil.
Jag längtar till resten av den här måndagen! Weehoo!

Inga kommentarer: