fredag 27 augusti 2010

26 augusti i bilder

Jag på toppen av Västerbron. Genrep av cykelbanan i loppet på söndag men i ett lugnt tempo bland transportcyklister i rusningstrafik. Ingen risk att jag cyklar fel nu efter att ha dubbelkollat vägen från Slussen och ner på Söder mälarstrand.

Mamma fick också följa med. Jag var hare. Mamma läste karta.

Avslutade mitt ärevarv runt Stockholms öar med middagsshopping på ICA. Sats (alla har fått lön?) var på plats för att värva medlemmar och högg mig såklart direkt när jag promenerade förbi i löpartights med cykelhjälmen under armen. De var roliga att prata med men jag har inga planer på att byta från ett gym som är lika bra, hälften så dyrt och ligger i samma hus som jag bor. Ändå fick jag en "testa en gång gratis" utan att lämna mina kontaktuppgifter. "Du verkar tillräckligt seriös med träningen ändå". Jo.

Efter att ha guidat några fransmän (på franska märk väl!) hur de skulle cykla ut till Bromma var jag hemma och det här blev min middag. Paella med kyckling, lufttorkad skinka, svamp, paprika, basilika och saffran.

1 kommentar:

Ulrika sa...

SATS stoppade även mig häromdagen. Men precis som du så är jag nöjd med Friskis och känner mig väldigt lojal med dem.