fredag 20 augusti 2010

Kör bara kör!

Nu har det kommit. Jag klickade fram sidan med all information om tävlingsdagen samtidigt som min all time favorit-träningslåt Jump med Van Halen dånar ur högtalarna. Jag är sååå laddad!

Alla andra har planeringsmöte men efter en kommunikationsmiss med tryckeriet visade det sig att onsdagens deadline egentligen var i dag (!) fredag och därför har jag kastats från mötet tillbaka in i produktions mode av 2010 års viktigaste, är forcerat kreativ och lite galet stressad.

Jag älskar när det händer grejer!

Från tävlingsområdet utanför Sjöhistoriska kan du se simning, växling och löpning. För att se cyklingen kan du gå några hundra meter in mot stan (nedanför Amerikanska ambassaden) där varvningen på cyklingen är belägen. Cyklingen kan givetvis också följas var som helst utefter cykelbanan.

Inga kommentarer: