tisdag 31 augusti 2010

Det här är en bra dag!

10:00 Kollar mailen för första gången i dag efter maratonmöte. Frida berättar att jag har vunnit en träningshelg med Scandscape i slutet av september! Det blir alldeles perfekt med en helg i träningens tecken när det börjar hösta till sig och man vill ha ny inspiration för nästa säsong (nu blir det en del vila för mig, sen uppbyggnad och sen tävling nästa sommar igen - beach och triathlon tillsammans med multisport - hur många kombinerar det säg?) Med mig på träningshelgen tar jag Katten! Tack igen Frida och Scandscape.

11:40 Idrottsmassage på Centralbadet. Gudomligt. Samlar på mig flera bra tips om stretching och löpsteg också och kliver ut som en ny människa strax före 13.

17:45 Info räknar ut att vi har nått våra mål för augusti med råge. Vi firar med bonus (sälj hjälper till) och gemensam lunch på ons.

Nu blir det coltingpannkakor och höstlöpning. Eventuellt beger jag mig bara direkt hem till sängen och boken utan att passera gå. Jag är trött.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Ja vilken dag! Och stort grattis till vinsten! Låter riktigt kul.

frida sa...

Grattis! Fint att kunna förgylla dagen lite mer.