onsdag 11 april 2012

Strong is the new skinny. Ju!


Efter Gina Tricots senaste infall med en skyltdocka tagen direkt från en svältkatastrof blir jag extra glad över att se Nike's modeller - till exempel den här! Så glad att jag gärna gör lite gratisreklam för Nike. Det här en av deras senaste sporttoppar. Själv gillar jag ju lite nättare toppar och tunna axelband dock. Men det är ju också något man kan unna sig när man är designad som jag upptill. Men jag gillar färgen och deras Dri-Fit material är skönt!

6 kommentarer:

superSHEro sa...

jaaa braa! Så ser hälsa ut. Bra där nike! :)

LinaTriathlet sa...

Snyggt!!!

Och JA en cykelhelg i Sthlm hade varit grymt skoj! Kanske någon helg i sommar!! :)

L sa...

Ja! Alla varumärken borde ha Hope Solo som modell :) Nog är hon strong allt men även lite för skinny ändå. Men snygg så ini helvete ;)

Erika sa...

Lina: I sommar låter kanon :)

Lilian: Ja inte har hon många gram underhudsfett att dra runt på. Åtminstone ser hon stark ut och det idealet gillar jag! Om man ska gilla ngt ideal alls.

Jonna sa...

Så ska det se ut! Jag kan bara se till mig själv, när jag var tonåring drömde jag om att vara en speta, nu vill jag vara stark! Tyvärr tror jag spetig-drömmen lever hos många kids.

Malin sa...

Yay, en modell som ser just stark ut! Skönt att i alla fall träningskläder visas av vältränade människor och inte folk som "bara" är deffade till max.