fredag 13 april 2012

Fight well!

"Det kommer att bli en bra beachträning ikväll" sa jag när jag gick från jobbet igår. Jag hade av olika anledningar verkligen bestämt mig. Det fanns massor av energi i mig som jag ville kanalisera på rätt grejer. Och äntligen! Armdraget lossnade redan tidigt och jag fick många bra bollträffar. Halleluja! Vilken känsla! Vilken känsla det är när allting stämmer. Man undrar liksom varför man inte har gjort så hela tiden? Åh jag hade kunnat hålla på hela kvällen kändes det som.

I själva verket var jag faktiskt dödstrött. Den här veckan har varit fullständigt mad på både jobbfronten och privat sett. Jag sparar detaljerna från bloggen men jag lovar er, craziness på alla sätt. Jag är glad att jag kunde omvandla alla känslor till frustration istället för uppgivenhet. För när man är frustrerad finns det fortfarande energi att använda till att förändra. Den energin ska  man använda sig av till rätt grejer.

Camilla är en toppentränare och vi är ett fantastiskt tjejgäng som tränar ihop på torsdagar. Igår behövde jag all positiv energi utifrån som jag kunde få. Jag behövde verkligen få applåder för mina anfall och höra att någon annan blev glad för min skull. Bra tajming kan man säga. Och med tanke på min status på vägen ut till sandlådan är jag lite fascinerad över att jag kunde leverera i sanden igår. Tack Camilla, Hanna, Sara och Jenny för kvällen jag behövde igår!

Ingen bild beskriver mina känslor just nu än den här bilden.

Inga kommentarer: