torsdag 12 april 2012

Godis från The Body Shop

Jag är ganska svag för saker som luktar gott. Det spelar inte så stor roll om det är hudkräm, blommor eller nybakat fika. Men saker man kan smörja in sig med eller tvätta håret med är jag kanske extra svag för. Travade in på Bodyshop på lunchen igår på span efter Total Energy Pulse Point Balme. Typisk placebogrej tänker ni nu men jag har läst att det funkar! Sen hittade jag någon mer god grej. Och om jag köpte något för ytterligare 150 kronor skulle jag få en extra stor flaska med god duschtvål i en av mina favoritdofter från The Body Shop - moringa - också. Att bli medlem i deras kundklubb till exempel kostade 100 kr och då skulle jag dessutom få ett antal rabattcheckar och en valfri present. Hrm, jag köper ju alltid min ansiktskräm från Body Shop så det kunde ju vara en idé. Nu fattades 50 kronor och för det tog jag en handsprit med doft av citron. Och den där presenten jag valde var en hårinpackning. Jag känner mig 1) kittad 2) som en bra kund.





4 kommentarer:

Elbe sa...

Jag är också en sucker för dofter :-) Favoriten är nog citrongräs just nu...

Jojohanna sa...

Verkar ju mumma! Men jag är totalt värdelös på att köpa saker som gör gott för huden. Om jag inte var tvungen för att inte torka ihop helt skulle jag aldrig smörja in mig, oavsett hur gott någonting luktar. Det är bara senaste året jag har börjat att smörja ansiktet regelbundet, och benen tar jag visst bara hand om fuktmässigt när jag är brun om bena...

Så sådana här lukta-gott-ta-hand-om-dig-själv-inlägg är en bra påminnelse för mig. Jag lovar att ge mig lite smörj efter duschen ikväll :)

Erika sa...

Det är nog bra att smörja in sig lite lagom och inte bli helt beroende :) Jag smörjer inte in hela mig varje dag men i alla fall några gånger i veckan och gärna när jag har lite mer tid och vill vardagslyxa :)

Anonym sa...

Hej! Här kommer ett tips var du hittar Handsprit med doft i Sverige,

På Giveitaway.se köper du enkelt och billigt Handsprit med doft i fantastiska dofter.

välkommen in!

Jonas Palmqvist