tisdag 17 april 2012

Kesella med hemkokt svartvinbärssaft

FunLight är ju en poppis grej att blanda med Kesella av vad jag har förstått. Själv undviker jag äta eller dricka så pass konstgjorda grejer* och kör hellre med äkta vara - även med socker i. Således blandade jag kvällens Kesellaklick med hemkokt svartvinbärssaft och toppade mina Coltingpannkakor med det. Jättegott!

* Men jag funderar på att testa den med stevia i beroende på vad mer den innehåller.

Jag lovar att jag ska blogga om träning snart igen. Det här är trots allt en träningsblogg och i alla fall jag gillar träningsinlägg mest! Men mat är ju kul och gott och intressant och så vidare.


3 kommentarer:

Linda O sa...

Jag tycker det är kul med variation på dina inlägg :-)
Kul att inspireras o testa de olika rätter du skriver
Tack för en riktigt bra blogg. Har nu läst den i några mån o den har blivit en klar favorit o inspirations källa :-)

LinaTriathlet sa...

Jag gillar dina matinlägg och variationen i inläggen!! :)

Erika sa...

Linda O: Vad kul att du gillar bloggen! :) Blir jag verkligen glad av att höra!

Cykling: Kul! Det blir säkerligen fler matinlägg om jag känner mig själv rätt...:)