söndag 15 juli 2012

Kvällsträning

Det blev ett kvällspass också (efter bokläsning och powernap deluxe). Och lite oväntat var det fantastiskt skönt ute! Jag är trots allt i norra Norrland men klockan 20 på kvällen låg jag i linne nere vid vattnet och trimmade kroppens kärna. 30 minuter coreträning stod på schemat och jag valde en plats på gräset nere vid vattnet. Efteråt låg jag kvar och lapade sol en stund innan jag bestämde mig för att ta en kvällspromenad ut på Fårön. Folk spelade beachvolleyboll (åhhh...), frisbeegolf, minigolf, brännboll, åkte båt och grillade. När jag kom hem stod jordgubbar och vispad grädde framdukade. Jag klev ur duschen lagom till Varg Veum började på TV och fortsatte att fika med familjen. Hembakta kanelbullar med mellanmjölk. Den här kvällen kallar jag för sommar och semester! Jag känner verkligen att jag är ledig nu. Älska.

På slutet drog jag på en tröja. #mygg...


Inga kommentarer: