torsdag 19 juli 2012

Beachsommar

Ikväll spelade jag, Jens, Fredrik och Lisa mixed på Kärsön. Jag hade laddat upp genom att sola mig på bryggan hela dagen och bada, förutom när jag och mamma tog en paus på Piren och åt räkor, vitlöksbröd och saffransaioli. Mamma drack rosé men jag var ståndaktig och valde mineralvatten inför kvällens exercis.

Jag, Jens och Lisa värmde upp på våra cyklar på vägen ut och på drygt två timmar hann vi spela två matcher. Båda två blev tresetare men jag och Jens lyckades knipa vinsterna båda gångerna. Dock inte med särskilt mycket marginal. Det är kul när det är jämt - särskilt på träning - men det är kanske ännu roligare att vinna...!

Efteråt svängde vi ner på stranden igen och plockade med oss pizza från Ciao Ciao som öppnat på en guldadress. Passade fint efter tre timmars jobb. Helt klart en dag som får med beröm godkänt som sommardag!

Mamma <3



Inga kommentarer: